torsdag 12. november 2009

jeg bare må ha deg.

Hey hey hey gotta stay, ho ho ho gotta go.

Idag har jeg injesert gift, nei jeg har ikke skifta bopel til plata i oslo, men jeg har fått svinisinfluensaisvaksinis. Jeg har ondt i arma

Derfor har jeg slakka som en GUD i senga, med joni. Som stadig dulta borti arma mi, med vilje. Meeeen. Du sitter kanskje nå og lurer på om jeg har for mye tid til overs ? Da kan jeg svare ja med en gang, men også tilføye at jeg har begynt å strikke på et lappeteppe. Jeg er på lapp nr 1. Og har tre fjerdedeler av lappen igjen :)

Her kommer en jævla fin og trivelig seri med filmer!!


Vurderer å sette opp musikal på broadway.




oGSÅ med dette bidraget. Caps Lock kom på, jeg issta ikke erase det. Evnt starte band med grimming eller sream-vokal.







Dette er en av de flere grunnene til at jeg vil flytte for meg selv. Jeg slipper sikkel og jeg slipper mammas røst. Den skjærer i marg og bein, likeledes som noraviinj. Det bruker jeg å si til eldre mennesker, når vi diskuterer vær og vind. At noraviinj skjær i marg og bein, dein e så kald.

Og jeg innser nå at jeg ser og høres ut som en pubertal teen. Men det blir slik når en bor hjemme.





1 kommentar: