torsdag 29. oktober 2009

miss you like crazy

hei.

Har to ting å fortelle, som ikke omhandler vasking!
1. Inatt når jeg skulle legge meg, hadde nesten sovna, skjer dette. Noe hårete smyger seg opp igjennom låret mitt, æ bæ; wtf. Er det Bjørn Eidsvåg, eller har jeg glemt å ta moppen ut av lomma?? okei. Ble litt redd, så litt vet ikke, men det va bare ho pusi.
2. Igår ble jeg klepet i kinnet, av en kar som sa at jeg var den fineste jenta han hadde sett på lenge, dog var han åtti.
Okei har tre ting å fortelle: sjekk ut dette !!





Du tror jeg prøver å pose elegant med ei helt ordinær gulrot.
Helt til du ser at dette er ei gulrot med størrelsen til ei barnearm. Skulle ta meg ei gulrot siden jeg skal eta midda på Burger King senere, men faen, jeg tok ut dette beistet her. Til høyre: ei helt ordinær gulrot. Til venstre; ei phEEEtte shred gulrot
Jeg prøvde for harde livet, å ikke posere noe som kunne tolkes sensuelt eller porrigt med den . Så her har du en; oi så stor du er. Men det blir alikvel tolka i den retningen, hva er det med denne grønnsaken som får et hvert menneske til å tenke slike tanker ? Den har en ok eller ganske latterlig farge, oransje. Og har en form som en rotfrukt . Så, why good whyy?

tar av meg hatten. fred ut. ælska

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar