mandag 7. desember 2009

den største glede en kan ha, er å være skikkelig skikkelig glad.

hei.
spis brød og ha sex.

Ei ny vekku som arne brimi ville ha sagt, og jeg skal ta den ved hornene. ( hæ? )
Har hatt en sliitsom dag på jobb, ikke så lett å få det der daukjøttet igang igjen etter lang pause fra vaskebevegelser.
Dagen min idag har bestått av syv timer vask, for så å komme hjem til en skur og et gulv full av MØKKAKJERRING. Jeg må altså skure gulvet, fordi MØKKAKJERRING ba meg om det.
Skjær mæ laus, jeg må flytte. NU.
Jeg legger merke til at photo booth er flittig brukt den gang jeg har mye dødtid, altså nesten alltid. Da tar jeg lange serier av meg selv der jeg gjør mindre intelektuelle ting, sånn som her om dagen, da jeg smurte på meg lypsyl. Elsker jeg meg selv og er satans selvoptatt spør du, jeg svarer, kan du dømme meg? :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar