fredag 4. desember 2009

hold meg fast, skjør og liten .

halloi.
Vel, dagene går og jula er snart her. også julevasken. sånn, nå har jeg nevnt vasking.
For fjerde gang ble jeg på søndag lagt inn på sykehuset med nyrebekkenbetennelse, suger lut igrunn. At kroppen streiker helt og kollapser som world trade center, på noen få timer.
Jeg er blek som en ost, kroppen er rar og jeg ser rar ut.
Etter et par dager på sykehus der dagen har begynt 0600 med temperaturmåling, og neei ikke under armen og neei ikke i øret som nymotens drid, men ja du gjetta riktig, i ræva,nei du gjetta ikke riktig, er det godt å kunne komme hjem til ho mor og han far, og irriterende dyr som IKKE har sympati what so ever. Ney, her skal det koses og sleikes og bites og logres og bjeffes og bæsjes. ( dyra altså, ikke mor og far )
Akkurat da var jeg glad for at jeg ikke bor aleine, men ikke nå. ( Joni beit meg i øret for syv minutter siden)
Tenk at jeg som snart tyve år gammel enda får adventskalender. Og idag hvis du lurte, fikk jeg en pakke tamponger :)

Avslutter med en ganske trasig fotoseri, bare for å få sympati. på forhånd takk .











4 kommentarer:

  1. Du e så fin du Martha. Når æ kommer til BOdø skal du få en lang sympatiklem og en suss på kinnet. <3

    SvarSlett
  2. ååh kjære ida. æ gleda mæ SÅNN til du kommer hjem, og så mye til klemmen :D:D
    e det lenge til du kommer? vi har så mye å prat om, og skal lag pizza og drekk max og ha orgie. takk

    du e fin

    SvarSlett
  3. Nå skal du høre. Jeg jobber til 24.00 den 22. Desember, og begynner på jobb igjen klokken 09.00 den 28. Derfor har jeg ikke tid til å være i Bodø lenger enn 23. til 27. :( Vi får nok til å sniike inn et møte på den tiden håper jeg jo! Og hvis ikke så kommer jeg utpå nyåret igjen!

    SvarSlett
  4. Martha, Du e den fineste eg kjenn! Æ kommer næste hælg! Hvis du vil kan du få komme å ta på mæ inne på hotellromme mitt. Heftig? I know! <3

    SvarSlett