torsdag 17. desember 2009

HERREGUD LIVET E GODT.

hei :D
jeg smiler fra øre til øre, nå er ting slik jeg vil ha det på alle plan. Grett nok æ jobbe som vaskjekjerring, mens andre studerer hjerneanatomi og miljøkukkelurer.

:D:D:D Jeg har fått leilighet, OG hahaha . Jeg skulle bare sjekke om safari funka, visste at jeg ikke hadde nett, siden jeg ikke har fiksa noe enda. OG HVA SKJER DA ? JEG LOGGER RETT INN PÅ SELVESTE VG. .. Herregud ! Det er snart jul, og jeg har så mange som er så fin.




Jeg lasta på fire søppelsekker med klær som jeg trilla på trillebår til leiligheta. Jeg venter på en telefon fra polltiet, siden det så ut som om jeg trilla på parterte mennesker. Men fuck det, jeg må ha barna hit, dvs klærne mine :D Jeg har handla mat og søppelkasser og gud vet hva, er egentlig kjempesliten, men herregud så fornøyd æ e .
Her går jeg inn på mitt EGET bad .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar